Etiketter

, , , ,

Well I know I have been once again a bad blogger, but I don’t seem to find the time sometimes between work being a mom, having a house in renovating state and blogging. As you all understand, blogging comes in last at least for me.
But today it’s friday and that means no work tomorrow, it means no stress with getting the kids to bed because they can sleep in and so forth…
But friday also means holo here in Sweden, Kerstin came up with the idea and I once again honor her great idea with a post.

Yesterday I recived a blogsale buy from the GeekyOwl and one of the polishes i bought from her was Orly Mysterious curse, I will show you that one in another post, but its duochrome in blue and plum-purple, gorgeous! I decided today to keep it on but make it holo so I used my holotopcoat from Queens & Shadows, an here’s the result, love it big time!

Ja, jag vet jag varit kass på att blogga denna veckan med, men jag har inte hittat tiden mellan heltidsjobb och att var fru och tvåbarnsmamma och samtidigt ha ett hus som renoveras, som ni förstår som kommer bloggen sist. Men idag är det fredag och det betyder ledig dag imorgon, ingen stress för barnen då de kan sova ut osv. Men fredag betuder också holo fredag här i Sverige, Kerstin kom på idéen och jag ärar henne med ytterligare ett bloginlägg. 

Appråpå blogginlägg, vill ni som förstår svenkar att jag skriver på svenska också eller tycker ni det är okej att jag bara skriver på engelska? Föredrar ni även svenska så lyder jag er lag :) bara säg till.

Igår så fick jag hem ett litet paket som jag köpt på en blogsale från GeekyOwl och ett av lacken var vackra Mysterious Curse från Orly, visar er hur det ser ut i ett annat inlääg, det är iaf duokromt i plommonlila och djupblått mycket vackert. MEn idag är det ju fredag och dags för holo och jag ville behålla det vackra orly lacket så jag beslöt mig för att använda mitt holoöverlack från Queens & Shadows. nedan ser ni resultatet

Detta bildspel kräver JavaScript.