Etiketter

,

TGIF or what, have had a great but busy week at work, still very productive, not that productive here though but my computer is acting at is own accord, not like I want it to act, I’m actually really considering buying a new one, and if I do sorry but it won’t be a HP. No to the good stuff. Today it is friday and here in Karlskrona Sweden it’s been and still are a very pretty friday, we have summer already and I love it, the sun is great and even greater when it’s time for HOLO-friday. I’m actually feeling bad those fridays when I’m not able to post a holo for Skimmerskuggans special day.

But today I will and it’s a very pretty polish from Glitter Gal named Dark Purple 3D/Holo, and it’s holo and has a good formula and drying time, it’s three or four coats on my nails and that’s only cause I messed up the mani, It looks good after 2. Enjoy my picture spam.

Tack för att det äntligen är fredag eller hur. Jag har haft en bra men hektisk vecka på jobbet, men väldigt produktiv. Jag har dock inte varit produktiv här på bloggen men men min dator fungerar som den själv vill, och inte som jag vill att den ska fungera. Jag funderar på att köpa en ny, och om jag gör det så kommer det inte att bli en HP. ÖVer till roligare saker. Idag är det fredag och här i Karlskrona har det varit och är fortfarande en mycket vacker fredag, vi har redan sommaren här och jag älskar det, Jag älskar värmen och solen, och ännu mer när det är dags att fota holo. Jag trivs inte riktigt de fredagar som jag inte kan visa upp ett holografiskt lack eftersom det är Skimmerskuggans speciella dag.

Men idag kommer jag visa ett holo och det är ett mycket vackert lack från Glitter Gal nämligen Dark Purple 3D/Holo, Det är i mitt tycke ett linjärt holo och har en bra formel och torktid, det är tre eller fyra lager på mina naglar det beror på att jag själv förstörde manikyren och fick försöka rädda det som räddas kunde. Lite bild spam vassego:)

Detta bildspel kräver JavaScript.