Etiketter

, , , , ,

Time for nailart sunday, wonderful Lelas invetion. Today a layering and gradient no surprises here. For base coat I used Sephoras Summer in Bangkok over that Sea of Cortez from NYX and last but not least a gradient with Golden Godess from E.L.F. Messed it up a little bit when I started to slean the bathroom before it was dry. When will I ever learn….

Dags för NailArt söndag, underbara Lelas initiativ. Idag visar jag en layering och gradient, inga överaskningar här inte. Som bas använde jag Sephoras Summer in Bangkok, över det Sea of Cortez från NYX och sist men inte minst en gradient med Golden Godess från E.L.F. Förstörde så klart manikyren lite grann när jag började städa badrummet innan det var helt torrt, undrar om jag någonsin kommer att lära mig.

Detta bildspel kräver JavaScript.

