Etiketter

,

Äntligen holofredag igen och idag är jag med tyvärr är bilden från telefonen datorn vägrar samarbeta och just nu får jag inte över bilderna från kameran till min iPad. (Obs nu är det uppdaterade bilder) Idag är det dags för ett av mina Catherine Arleys nämligen det svarta 805 det är scattered och har en utmärkt formula täcker på två lager och torkar bra mycket lätt att lacka med och flyter inte ut i nagelbanden.

finally it’s holofriday again and today i’ll show you Catherine Arley no 805 a black scattered holo with a great formula, 2 coats, ok drying time and very nice to polish with. My computer is behaving badly so only one pic from my phone (now updated with better pics)

20120427-215922.jpg

Idag köpte jag ny bil, ja ny för mig iallafall, en Peugeot 206 cabriolet från 2005, tack och hej säger jag till skräpfåården
today i bought myself à new cute car a Peugeot 206 cabriolet from 2005, bye and good riddens to the trashy old ford

20120427-220402.jpg