Nu har det gått en vecka sedan jag bloggade senast, har haft fullt upp med jobbet så fritiden har gått till familjen och till sömn. Jag har väl lackat naglarna men inte hunnit skriva om det, så det får bli framtida arkivinlägg istället. Helgen har varit fullproppat av aktiviteter. Idag fyller fina sonen 8 år, tänk att vi har varit en familj så länge, helt underbart. När han föddes 7 veckor för tidigt var han bara 44 cm lång, nu vid 8 års ålder är han 134 cm och nästan ikapp sin lilla mor ( jag är bara 161) Han brås på far sin (J är 2 m lång). Igår gick jag modell på en festmässa som hölls på ett hotell här i stan. Etage, salongen som tar hand om mitt hår, stod för all styling av håren och vi var hur snygga som helst, det kommer bilder i ett senare inlägg. Nu måste jag dock slå igen datorn för att gå till jobbet för att säkerställa att lanseringen av ett projekt som jag har jobbat med i 1½ år går iland.

Guess it’s been a week since I posted last, been very busy with work and all my free time has gone to my family and to sleep. I’ve polished my nails and those pictures will come later. The weekend has been full of activities. My sons 8th birthday was today, can’t believe we have been a family for 8 years. When he was born 7 weeks early he was only 44 cm tall and now at 8 he’s 134 cm almost as tall(short) as me (I’m only 161 cm) He’s tall like his father (J is 2 m tall). Yesterday I was walking the catwalk at a partyfair at one of the hotels in town. Etage, the salon who takes care of my hair did all the styling and everyone looked really good, will do a later post about that experience. For now a will shut down my computer and go to work for a couple of hours, have to make sure that a project that I’ve been working with for 1 ½ year goes ok during the release.

