Etiketter

Honi och Skimmerskuggan har båda två den senaste veckan visat upp innehållet i handväskan och då främst skönhetsgrejerna, jag hakar på och gör samma sak. I min nuvarande väska en hobobag från ecco så har jag såklart nycklar till bil och hem SEB-dosan och min rosa plånbok från ASOS, jag har även en korthållare i samma stil och en korthållare från coolstuff i metall, passerkort till jobbet, tuggummi, örhängen som ofta blir för tunga, kundvagnspoletter, glasögonfodral med glasögon och min lilla necessär köpt på IKEA.
Honi and Skimmerskuggan has this week shown the contents of there handbags and mostly beautystuff, I’ll tag along and will do the same thing. In the bag I’m currently using, a hobo from ECCO, I have keys to my car and my house, the key for banking over the internet, my pink wallet from ASOS, a creditcardholder in the same style also ASOS, and another one in punk metallic from coolstuff, my card for work, chewinggum, earrings that sometimes get to heavy, my glasses, and my bag from IKEA

20120520-124542.jpg
I den så finns det mediciner, treo voltaren och p-piller, det fanns våtservetter, två handkrämer, en från L’Occitane och en från Atrix, nagelbandsolja, remover, nagellack, Hits Olimpo och Essie Good to Go topcoat, självklart en nagelfil och t om nagelklister.
In this little pink bag I have some of the counter pain reliver, wet napkins, two handcremes, from Atrix and L’Occitane, cuticle oil, remover, Polish, HITS Olimpo… And Essie good to go, of course a file and even nailglue.

20120520-124739.jpg

20120520-124754.jpg

20120520-124802.jpg

<a
Jag har mer tuggummi, tandborste tandkräm, fuktspray från Clinique, ögondroppar från Visin och blotting paper från E.L.F, pincett och hårspännen
Even more gum, toothbrush and toothpaste, hydrating spray from Clinique, Visin eyedrops and E.L.F Blotting paper, hairclips and a tweezer

20120520-125029.jpg
Till slut hittade jag massa lipgloss och läppstift, nästan alla från E.L.F och alla utom 2 rosa, de sista två är rosa-bruna mot nude:)
Finally I had quite a few lipglosses and lipsticks, most of them from E.L.F and all of them, Will exept two where pink, the to last are actually brownish pink, nearly nude

20120520-232354.jpg

Vad har ni i era handväskor? Det är alltid kul att veta, jag släpar ju på massor. So what are you carrying around in your handbags? Share, it’s fun to know, I’m carrying a lot as you can see:)

