Etiketter

, ,

Ett snabbt inlägg ikväll, han ju inte med Skimmerskuggans holofredag förra veckan, men nu är det dags. Idag är det Layla och underbart vackra Ocean Rush, hemsk att lacka med men med resultatet så står jag ut. Testade med ridgefiller base under idag, fick tips från A Lacquered Affair, men tyvärr så gjorde det inte så mycket nytta, ska skaffa mig en Aqua Base och se om det blir bättre. Vackert är det i alla fall, jag har köpt mina Laylas hos Harlowe & Co, en kanadensisk firma som är mycket snabba, fick veta att min beställning var skickad på torsdagen och på tisdagen veckan efter så hade jag dem här hos mig. Kan verkligen rekommenderas, även helt ok fraktkostnader.

A fast post today, I didn’t manage to participate in Skimmerskuggans holofriday last week but this week I do. Today it’s time for a polish from Layla and it’s a wonderful beauty named Oceans Rush. It’s a pest to polish with, but with this great reslut I’ll manage. Today I used a ridgefiller base, got a tip from A Lacquered Affair, but unfortunatelly it didn’t do the trick, I will buy a aqua base and try instead, It’s very pretty anyhowe. I bought my Laylas from Harlowe & Co and they are fast, I got my shipping notice on thursday and the following week this tuesday I had the polish in my hand, so I really recommend them, even the fees for the shipping are ok.

Enjoy!

Förövrigt så sliter jag med att låta bli akrylen, vissa av naglarna börjar så sakta ta sig, men bara idag så blev den ytterligare ett hack i ännu en nagel på grund av att de är för tunna och för mjuka.

I’m fighting with the urge to use the acrylics, some of my nails are slowly getting better, but just a few moments ago I messed up just another nail just because they are so thin and soft.

