Etiketter

, ,

Idag när jag kom hem från jobbet denna underbara onsdag, (en onsdag som känns som en fredag, älskar korta jobbveckor även om man får lite gjort på jobbet) Nåväl när jag kom hem så hade jag ett brev med lack som låg och väntade på mig. Paketet hade My Nail Mania skickat till mig då vi var några nördar som beställde lack gemensamt från Girly Bits och hon var den som gjorde jobbet. Det tog lång tid från att vi beställde till att paketet kom till Svergie, men det postades till mig igår och kom fram idag, helt strålande jobbat för att vara posten.

Today when I came home from work this wonderful wednesday(a wednesday that feels like a friday, absolutely love short workweeks despite you don’t get anything done at work) Well, when I came home a had a letter with polishes waiting for me, From My Nail Mania, she placed a order with Girly Bits for some of us swedish nerds. It took some time before the package arriveed to Sweden but she posted them to me yesterday and I’m already wearing the first one, surprisingly splendid work from the Swedish Postoffice.

