Etiketter

,

Förra veckan fick jag en fin present av min bror, strunt samma att jag fyllde år i januari. Så här vackert var paketet…. Last week I got a very nice gift from my brother, and when it’s this pretty who cares my birthday was in January..

Har ni någonsin sett ett så vackert inslaget paket, min bror han är pillig han, ett enda långt siden band har han flätat kring paketet. Have you ever seen such a very pretty wrapped gift, my brother is quite handy, one singel satinband has he braided around the gift.

Istället för papper använde han ett sidenliknande tyg som han hade sytt ihop, det vet ju alla att man inte kan tejpa typ :) Instead of paper he used a silky fabric that he had sown togehter, cause everyone knows toy cn’t use scotchtape with fabric :)

Till slut kom jag in i paketet och blev oehört glad för glas-skulpturen från Kosta Boda i form av en nagellacksflaska Design Åsa Jungnelius. Det finns två storlekar, jag fick den mindre och flera olika färger i serien som kallas Make Up finns även andra små fina skulpturer. Finally I got to the good stuff and was thrilled by the glass sculpture from Kosta-Boda in the shape of a nailpolish bottle, design by Åsa Jungnelius, the sculpture exists in two different sizes I’ve got the smaller one and several different colors. In the serie thats called Make Up there is also other pretty sculptures.

