Fredag, ack så efterlängtad du har varit, trots att det bara har varit 4 dagar så är jag helt slut och inte är det över ännu. Måste in och jobba i helgen för att hinna testa färdigt allt som ska testas. Plus att jag måste göra projektledarutbildningen till på måndag, jag vet var jag ska lägga min tid ialla fall. Men idag är det fredag och just nu ska jag inte göra något annat än att mysa med familjen, och kanske lacka om naglarna bara att jag känner för det.

Finally Friday, and how I longed for you, despite only four workdays this week I’m exhausted and it’s not over yet. I hade to go in to work this weekend to be able to finish all my testcases in due time, and I have to finish my projectmanagerstudies until monday, so I don’t have an issue about where I will be spending my time. But today it’s friday and tonight I won’t do anything else but hang with the family and perhaps repolish my nails just because I can.

Idag på Kerstins holofredag visar jag upp Up Colors, ett brasilianskt märke, köpte min flaska hos Llarowe. Köpte enbart Multi Magenta, men kika in hos Cactus Nail Polish så ser ni swatchar på flera av deras holografiska lack. Två lager över svart baslack. torkar fort och är jättefint, i mitt tycke både bra formula och pensel. Ger en scattered efftekt och tyvärr så regnar det idag i Karlskrona så inga solbilder. Men väl i lampans sken. Blev helt klart en favorit vilket inte är så konstigt eftersom det är rosa.

Today at Kerstins holofriday I will show you Up Colors, a brasilian brand that I bought at Llarowe, I only laid my hands on Multi Magenta but take a look over at Cactus Nail Polish and you will find swatches of several more of their holographic polishes. I have to layers over black base, it dries really fast and has a fine formula and good brush with a scattered holographis effect. Unfortunately it’s rains heavily in Karlsrkona today so no sunny pictures only in artificial light. It’s a new favorite of mine, no surprise since it’s pink.

