Etiketter

,

Förra veckan fick jag hem en härlig leverans från Models Own It, en himla massa lack från Beetlejuice kollektionen, har numera min första kompletta kollektion. Tidigare hade jag bara Golden Green men nu har jag även resten. Vackra lack, flera av dem duokroma, andra utger sig för att vara det men är det inte, jag gillar dem dock allihopa, de är dock väldigt skira så jag rekommenderar att ha underkläder. Först ut i var ju golden green du hittar det inlägget här. Och nu kommer Pinky Brown, skirt men ändå trevligt, krävde tre flödiga lager, ska ha ett mörkt lack under nästa gång, torkar bra och blir vackert, duokromt vet jag inte men namnet passar lacket.

Last week I got a delivery with all but one polish from Models Own and the beetlejuice collection, the one a didn’t order was Golden Green and this because I had it since before, I now have my first complete collection from a line. They are pretty, some of them are duochrome and some they claim to be but they aren’t, I like them all though. They are very sheer so i do recomend that you use a colored base coat. I’ve already earlier made I post about Golden Green, you’ll find it here. But now, Pinky Brown, sheer but pretty, think I had 3 thick layers, will use dark base coat next time, it dries well and are pretty, don’t know about the duochrome though but still the name fits the polish.

