Hela påsken har gått utan att jag har gjort ett enda bloginlägg, såg inte ens till att det fanns tidsinställda fy mig. Nu är ordningen snart återställd och alla gästerna har snart åkt hem. Ordningen är återställd på mina naglar också. Jag stod inte ens ut i en vecka med nubbins, obekvämt så nu är de långa igen, det blev dock ett stressjobb igår så inom en vecka lär jag göra om dem igen….. Jag har även fixat ett litet rum till mig och min samling. I vår källare fanns ett utrymme, ett gammalt förråd som stod mer eller mindre oanvänt numera är det städat och omgjort lite kvickt till min nagelhörna. Alla nagellack är framme och lätta att hitta, jag har alla andra nagelprytlar på samma bänk och behöver inte stoppa undan allt efter varje gång. Det jag ska göra nu är en inventering på mina nagellack. Även min ljusbox fick plats på bänken, det enda som fattas är bra belysning samt att nätverket räcker även hit.

All of Easter has passed without my having done a single blog post, did not even manage to fix some timed ones, bad me. Now the order is soon restored and all of our the guests will soon have gone home. The order is restored on my nails too. I didn’t even manage a whole week with bare nubbins, it was so uncomfortably so now they are back to normal again, it was however not a good job from me yesterday so within a week I will have to do them again …..During Easter however, I fixed a small room for me and my collection. In our basement was a room, just for storage, but with quite a large window, It was more or less unused, but after a quick cleanup and I have my nail corner. All nail polish are there and easy to find, I have all the other nailstuff there on the same bench and do not need to tuck away everything after each time. What I will do now is an inventory of my nail polish. Even my lightbox got a place on the bench, the only thing missing is good lighting and that the network is sufficient, even here.

