Etiketter

, , ,

Igår när jag letade efter sonens lego i källaren så bröt jag av fem naglar och eftersom jag har konstnaglar så blev det inte riktigt bra, just nu mår mina naglar inte bra. Detta resulterar i att jag inte vill göra om akrylen innan naglarna mår bra igen så nu blir det korta naglar någon månad framåt, förstår inte hur det ska gå, känns jättekonstigt. Nåja trots korta naglar så kan jag fortfarande använda mina vackra nagellack. Ni får helt enkelt stå ut med korta naglar här hos mig.
Igår fick jag hem en liten beställning från Llarowe, ett par holon från Hits, ett från up och ett flake från ludurana. Och idag så inviger jag vackra Apolo, ett blått lack med massa linjära regnbågar täcker på två lager torkar bra, tyvärr var penseln urkass, strån spretar överallt, ingen nyhet tyvärr när det gäller hits lack men jag hoppas att rara Leah-Anne har några penslar kvar att skicka.
Bilden blir idag bara en från mobilen, har bättre i kameran men det får bli uppdaterat till helgen.

Yesterday when I was looking for my sons Lego in the basement I broke 5 nails and I will wait for them to grow back before I will enhance them again, feels really wierd but for a month or two you will have to put up with nubbins. At least I can still lacquer them in pretty polishes. Yesterday I also got a delivery from Llarowe, a couple of holos from hits one from up and a from ludurana, first out is Apolo from Hits, a pretty blue holo with great linear rainbows. The only thing thats bad is the brush, strands all over the place, but I’ve heard others who had the same problem and Leah-Anne got them replacement brushes, hope she still have some left for me. The picture is from my iPhone, will update the post with better pics this weekend.

20120403-203447.jpg
Bilden gör inte lacket rättvisa alls och jag har chippat lacket, händer aldrig när jag har akryl. The picture doesn’t make Apolo justice and I have got a chipped nail, that never happens when I’m wearing akrylics

