Etiketter

Idag blir det ett snabbt inlägg, sitter på Arlanda och väntar på att flyget ska gå hem. Har haft möte på Stockholm filialen idag, för mig ligger HK i Karlskrona, även träffat fina vännen H, en barndomskamrat som är mig kär.

Tidigare i veckan testade jag som hastigast Nail Him från H&M, ett turkost lack med ett svagt skimmer. Det är vackert och täcker bra. Ni får dock ursäkta att jag inte städade nagelbanden, tog bort lacket helt efteråt och har just nu mitt fina rosa Sheer Red men imorgon blir det nytt lack.

Today I’m making a fast post, are at Arlanda Airport waiting for my flight to take me home. Had a business meeting at the office here for me the HQ will always be in Karlskrona.

Earlier this week I quickly tried Nail Him by H&M, a pretty turquoise polish with a hint of shimmer. A nice polish, that took 2 layers to be opaque. You’ll have to excuse for not cleaning up, removed it completely after I took the pictures and for the moment I’m wearing my pretty pink, Sheer Red.

