Jag är ju relativt ny på det här med bloggande och har ju inte jättemånga besökare än, men alla ni som kikar in här är mer än hjätligt välkomna. Jag hoppades ju på att få några besökare av andra härliga nagelnördar vilket jag vet att jag har men jag vet också att andra följer mig utan att vara lika nördig på nagellack som jag är :). Förrutom alla svenskor (tror inte att den manliga polupulationen på min blogg är så hög :) säg till om jag har fel) så ser jag besökare från all världens hörn, Holland toppar efter Sverige sedan UK, USA, Lettland, Belgien, Danmark, Frankrike, Canada, Guam, Finland och Italien, Ni är alla så välkomna, kommentera gärna jag följer massor med bloggar men har jag missat någon så kommentera så kikar jag in, min bloglista här till vänster är inte helt uppdaterad ännu, men jag uppdaterar den efterhand.

I am relatively new to this blogging-thing  and have not very many visitors yet, but everyone who stopped by here is more than welcome. I was hoping of course to get some visitors from other lovely nail geeks and I know that I have but I also know that others are following me without being as nerdy with nail polish as I am :). In addition to all Swedish women (do not think the male polupulation on my blog is that high :) let me know if I’m wrong), I see visitors from all over the world, Holland tops after Sweden then the UK, USA, Latvia, Belgium, Denmark, France , Canada, Guam, Finland and Italy, all of you are so welcome. I follow lots of blogs but If I missed your please let me know with a comment down below I will check out your blog also, as of now my blog list on the left is not fully updated, but I’m updating it as we speak.

 
