Etiketter

, , ,

Idag fick jag en mycket efterlängtad beställning leverad från dels Pretty & Polished och dels från Pahlish. Dessa nagellacken är handgjorda med mycket kärlek och de swatches jag har sett är inte direkt avskräckande. Kika in på deras Etsy butiker. Just nu sitter jag och funderar på vilket jag ska börja med. Från [Pahlish] beställde jag Your Silver Lining, Vit bas och stort glitter i olika former som blänker holografiskt, Sunlight Shooting Through Pine Trees, guldigt glitter i massa former som svävar i en orangeguldig bas, ett layeringlack, och sedan Train Underwater ett glitterlack i blått, lila och lite grönt olika storlekar på glittret även här.

Vad tycker ni jag ska testa först?

Today I got a much sought after order delivered from Pretty & Polished and from Pahlish. These nail polishes are handmade with love and the swatches I’ve seen is very promising. Take a look at their Etsy shops. Right now I’m thinking that I should start with. From [Pahlish] I ordered Your Silver Lining, White base and big glitter in different shapes that glitter holographic, Sunlight Shooting Through Pine Trees, golden glitter in several shapes floating in a orange/golden base, a layeringpolish, and then Train Underwater a glitter shade of blue, purple and some green, different sizes of glitter here also.

Which on do you think I should try first?

I mitt andra paket fanns det 6 små flaskor från Pretty & Polished, Labor of Love, oljeblått lack med massa glassflecks, Jealous, grönt lack med massa skimmer, ser dock ut som det ska användas som effektlack. Able Pam, skimmer eller holo i mintgrönt, visar sig när jag lackar med det. Martian Sallad, ett grönt hololack, fina regnbågar i flaskan, Galactus, ett lila hololack, gissar på att det blir scattered. till sist Galax-E ett svart hologlitter lack.

In my other packages, there were six small bottles from Pretty & Polished, Labor of Love, blue oily polish with lots glassflecks, Jealous, green polish with lots of shimmer, however, seems like it should be used for layering. Able Pam, shimmer or holo in mint green, turns out when I varnish it. Martian salad, a green holo, nice rainbows in the bottle, Galactus, a purple holo, guessing that it will be scattered. Finally Galaxy E a black lacquer with hologlitter.

 
