Etiketter

,

Oh jag är officiellt världens tröttaste Jenny, jag sliter sig lite från projektledarstudierna och visar vad jag bidrar till Lelas NailArtSunday. Jag har idag gjort det extremt enkelt för mig. 2 lager Depend 254 ett blått cremelack men aningens grönt i sig, jag gillar färgen, den känns ganska tung färgmässigt på naglarna. Till detta har jag satt fast lite färdiga dekaler, enklaste sättet i världen att uppdatera en manikyr.

Oh my, I’m officially the most tired Jenny ever, leaving my studies for a moment, (1st part to become project manager) and show you my contribution to Lelas nailartsunday. Very easy mani today, to layers of Depend 254, a blue cremepolish with a hint of green. I like the color, it feels heavy colorwise on my nails. On top of this I used ready decals, the simplest way to spruce up a mani.

