Etiketter

Efter en hel del slit fick jag bort min vackra gradient, började inte tröttna egentligen men tyckte det var dags med ny färg. Idag är det dags för Color Club Secrent Agent, ett vackert lila skimmerlack. Täcker bra på två lager, torkar bra och bra formula, tycker dock att penseln är lite smal för att göra mig helt nöjd. För mer Color Club kika in hos Lela som visar Metamorphosis och Cactus som visar Fly with me.

After some heavy work I manage to remove my pretty gradient, wasn’t tired of it, but thought it was time for a new color. Today I’m showing you a pretty purble shimmer from colorclub, Secret Agent. Covers in to layers and dries pretty quick formula is alright, the only thing for me is the brush think it’s to narrow. Wanna see more Color Club, check out metamorphosis at Lelack and Fly with me at Cactus.

Kommande veckor har jag enormt mycket att göra på jobbet men hoppas fortfarande hinna blogga men ni får ha lite överseende med mig. Upcoming weeks I have lots of work to manage but hopefully I will manage to post a swatch or two, bear with me will you.

