Etiketter

, ,

Fredag och en lång arbetsam med kul jobbvecka är till ända. Nu är det helgmys och mitt andra heltidsjobb, det som fru och mor, är det som gäller.

Eftersom det är fredag är det åter dax för Kerstins initiativ och presentera något holografiskt.

Idag kör jag på en klassiker för att vara mig nämligen Queens & Shadows holografiska överlack, och det ovanpå MNY 261 som jag visade upp igår. 2 lager av effektlacket och lyckan är gjord. Det torkar supersnabbt så jag kan verkligen rekommendera det till er alla, för er som inte är en sån lacknörd som jag är så är det ju ett superenkelt sätt att piffa upp vilket lack som helst.

Titta och njut, för mig är den här kombinationen nästan lika fin som en lemming, China Glaze BFF, (obs den rosa varianten)

 Friday and a long tedious but still great job week is over. Now it’s time for a soft weekend and my second full time job, as a wife and mother.

Because it’s Friday, it is again time for Kerstin’s initiative and present a holograph.

Today I’ll go for a classic to be me and that is Queens & Shadows holographic top coat, and this on top of MNY 261 which I showed yesterday. 2 layers of the topcoat and happiness is made. It dries super fast so I can really recommend it to all of you, for you who are not one of those varnish geeks as I am, it’s a super easy way to spruce up any polish whatsoever.

Watch and enjoy, for me this combination almost as fine as one of my lemmings, China Glaze BFF, (note the pink version)

