Etiketter

,

Har inte hunnit med nytt nagellack den här veckan, visst är hemskt, men idag somnade ungarna tidigt och jag fick lite tid över, även om jag behövt vika tvätt istället.

På naglarna sitter nu Maybelline New York nr 261 ett  fuchsia rosa duokromt jelly-skimmer lack, säger jelly då det är väldigt skirt, inte opakt efter 3 lager och blankt, men om jag har missförstått vad en jelly är så rätta mig, vill lära mig mer och veta rätt :) Har köpt detta på Åhlens City, men blev för någon vecka sedan ytterst glatt överaskad då de på ICA maxi här i stan tagit in MNY, nagellack för 29 kr flaskan är inte så dyrt. Och färgen är min, den är ju rosa.

Havn’t had the time to repolish my nails this week, awful isn’t it, but today my kids fell asleep early and I had some time over, even though what I really needed to to is to fold the laundry.

Om my nails is Maybelline New York no 261, a duochrome jelly-shimmer in fuchsia, I say jelly since its so sheer, stopped after three layers, still not opaque but it is quit high gloss, if I’m wrong don’t hesitate to tell me. I bought this one at Åhlens City, but for a week ago I found out that they started to sel MNY at my local supermarket, and a polish for 29 SEK is quit alright in my book. And the color is a jenny color, I mean it’s pink.

