Etiketter

Lördagkväll och jag ska krypa till kojs, lätt irriterad över mellon, fy vad den sög iår, och Christer Björkman ska gräva ner sig, för planeringen av bidragen bara lyser ett rött riggat för mig nä fy. Nog med det, naglar får vi aldrig nog av, idag blir det dock ingen swatch men väl ett blogtips.
Först ska jag bara berätta om en present jag fick av maken, nämligen ett 8 GB minneskort till kameran med wifi, så fort jag tar ett kort så skickas det till datorn, och jag slipper flytta minneskort fram och tillbaka:)
Tillbaka till bloggen jag ville rekommendera, idag går turen till Sminkan och Emmas blog som du hittar här Sminkan och Emma Otroligt bar bilder och texter, helt klart en av de bästa bloggarna när det gäller nagellack Kika in och njut, finns mycket som inspirerar till tusen, missa inte denna bloggen om ni gillar nagellack!

Dead tired and disapointed at the Swedish competition to find out who will be the one in Eurovision sorg contest later this spring, instead I will recommend a great swedish blog, Sminkan and Emma, gorgeus pics and great texts if you read swedish, don’t miss it!

