Etiketter

Håller på att ramla ihop av trötthet och ligger nedbäddad i sängen får se om jag håller mig vaken några minuter till.

Jag ville i alla fall tipsa om en tjej som bloggar om nagellack, hennes blogg har lärt mig massor, och vill man lära sig mer, så rekommenderar jag verkligen Cactus dels så visar hon upp många fina lack och skriver bra, sedan har hon en sida som heter Allt du behöver veta om nagellack och det är verkligen allt,

I’m really dead-tired and have already gone to bed, hopefully I’m able to stay awake for a few more moments.

Today I would like to give you a tip about a blogger called Cactus writes in Swedish. Besides showing of gorgeuos varnish and writes good, she has a marvellous page called Allt du behöver veta om nagellack It’s a page with info about all you could possible need or want to no about varnish


20120221-211731.jpg

I barnens rum finns ett akvarie med ett par slöjstjärtar, lovade dotter att publicera en bild. Jag har dock ej tagit detta fotot utan hittat det på webben.
The kids have one of our akvariums, with this kind of goldfish, found the picture on the web, don’t remeber where but promised my daughter that I would publish a picture of her fish :)

