Etiketter

Jag vet inte riktigt varför Warming Trend finns i min samling, jag gillar ju inte rött. Inte på kläder inte på nagellack och inte på läppar, konstigt nog använder jag ibland röd ögonskugga hur det går ihop vet jag inte, får spekulera över det en annan dag. Jag tror att jag uppfattade Warming trend som en mörkare vinröd, det är den absolut inte, mer röd åt koppar hållet, gräslig i mina ögon, tur att det bara är en miniflaska.
Nåja som vanligt med Color Club, täckte på 2-3 lager, vettig torktid och formula.
Försökte göra manikyren lite mer spännande genom att lägga på Essie, Shine of the Times. Och det blev bättre även om jag inte är helt överens med det flakelacket, flakesen vill inte följa med ut på nageln uten stannar på penseln. Ja ja så här blev det:
20120217-055219.jpg

20120217-055230.jpg

20120217-055252.jpg
I don’t know why i do have Warming trend from Color club in my collection, I really don’t like red at all, never use it for clothes or nails or lipstick, the only time odly enough is when I use red eyeshadow, wierd I know. I think I thought it was a darker red towards burgundy, bur it wasn’t, it’s much more copper than anyting else. Gastly in my opinion, lucky me it’s only à small bottle. Will, as always with CC it cover vnl after 2-3 layers, drives as supposed and the formula is alright.Tried to perk it up a Little bit by using Essie, Shine of the Times, it improved the mani, but I’m not convinced about the flakie. The flakes seems to prefer the brush compared to my nail /em>

