Etiketter

Ett svart vackert lack, det är Liquid Leather från China Glaze, högblankt, kräver dock 2 – 3 lager för att täcka men med det resultatet är det helt ok. Jag är lite osäker på vad som klassificeras som ett Jellylack, men tror att detta är ett, ni andra kunniga kan väl rätta mig om jag har fel. Jag har inte varit så mycket för svarta naglar tidigare, men det beror nog på att jag inte har haft rätt svarta lack, igår visade jag upp liquid leather med flakes, senare i veckan ska ni få se deborah lippman razzle dazzle på liquid leather, men nu är det dags för bara liquid leather.

A beautiful black lacquer, it’s Liquid Leather from China Glaze, highgloss finish, demands two or three layers but with a result like that it’s quit ok. I’m a little bit unsure what classifies as a Jelly, but I think this one is a jelly, please correct me if I’m wrong. I haven’t liked black polishes earlier, but I think it’s beacause I didn’t have the right one. Yesterday you saw LL with flakes and later this week you’ll see it together with Deborah Lippman Razzle Dazzle. But for now, just Liquid Leather on its own.

