Etiketter

, , ,

Hann inte med att få upp mitt bidrag till Skimmerskuggans fabulösa idé igår, men här kommer mitt bidrag till holofredagen i alla fall.

Det är dags för mitt först Catherine Arley lack, nummer 805, Det är ett svart holografiskt lack som jag blev besviken på, skulle googlat det innan, swatches som fanns på ebay överensstämmer inte med verkligheten. Det är holografiskt och lätt att lacka men jag får anstränga mig för att hitta den minsta lilla regnbåge, flaskan utlovade inte mer heller när jag fick den i min hand. Jag ska göra en jämförelse med Glitter Gal 10 to midnight som utlovar så mycket mer och som jag har sett underbara bilder på. Jag hoppas att jag hinner med att få upp min jämförelse redan idag.

Had no time yesterday to show you my contribution to Skimmerskuggans fabulous idea, but here’s my contribution to holofredagen anyway.

It’s time for my first Catherine Arley lacquer, number 805, it is a black holographic lacquer that made me disappointed, I didn’t Google it before buying, swatches that were on ebay does not match reality. It is holographic and easy to paint but I have to try really hard to be able to find even a small rainbow, the bottle promised nothing more when I got it in my hand. I’ll do a comparison with Glitter Gal 10 to Midnight, which promises so much more and that I have seen wonderful pictures of. I hope I will have the time to do this today.

