Etiketter

, , ,

För 1½ vecka sedan så köpte jag några lack på ebay, och idag kom alla tre paketen. Måste komma ihåg att lämna omdöme också.

A week and a half ago I made some purchases at ebay and today I recieved all three packages

Först en stoor flaska Seche Vite (går åt mycket topcoat hos Jenny) I förpackningen kom det med en vanlig 14 ml flaska och en pip så jag lätt kan fylla på från denna stora. Det kostade under $25 inklusive frakt vilket inte ens ger mig 2 små flaskor om jag köper dem på Kicks tex.

One large bottle of Seche Vite (I use a lot of topcoat) together with this large bottle a normal sized seche vite came along and all this for under $25 (inkluding shipping) Wouldn’t even cover the cost of 2 small bottles in a store in Sweden

Nästa paket var 3 holografiska lack från Catherine Arley nr 666, 667 och 805 nu är holofredagen räddad några veckor framöver:

Next package included three holographic polishes from Cathrine Arley no 666, 667 and 805. So from now and for a couple of weeks holofriday is saved.

Och sist men inte minst så fick jag tag på en raritet i oanvänt skick inte blev det dyrt heller, normalt kostar China Glaze runt 100 lappen och jag betalde 170 + frakt, men det tillverkas ju inte längre och är så vackert, trots att det inte är rosa. China Glaze DV8 från OMG kollektionen som släpptes 2007 om jag läst rätt :) Vackert är det kika på sminkan och emmas blogg så får ni se

Last but not least is China Glaze DV8 from OMG collection, gorgeus! Check out Sminkans blog and se for your self 

Med alla hololack så blir jag inspirerad, är inte överförtjust i depend 295 som jag målade på innan, får nog se om det blir snyggt som holo :)

With all these gorgeus holos I’m getting inspired and since I’m wearing a polish that doesn’t satisfy my needs I might just might turn them holo.

