Jag är inte särskilt morgontrött av mig utan brukar vara uppe innan sju på helgerna, vardagarna ska vi inte prata om då går jag upp strax efter kl 5 för att hinna med allt innan lämning på skola och dagis. MEn imorgon är det bara min dag, det är det 2 ggr om året, på min födelsedag, intalar mig själv att jag fyller 25 imorgon då min begynnande 40-årskris redan börjat trots att det r 2 år kvar, jag är livrädd för att bli tant, inte åldrandet i sig. Den andra dagen det är morsdag. Önskar jag hade fler dagar. Imrogon ska jag dock ta sovmorgon, ta i trä kommer sannolikt inte att lyckas sova ens till 7. Men frukost på sängen väntar och kanske ett paket eller 2. Jag hoppas hoppas hoppas att jag får den här ljustältet, då ska det bli fina bilder på mina naglar.

Om du också vill ha ett kan du hitta det här på Kjell & Co

Ikväll hoppas jag hinna med att gå till gymmet och lacka om mina naglar får se när maken kommer hem om allt hinns med.

I am usually a morningperson, tend to be up before seven on weekends, on weekdays,  I normally get up just after 5 am to be able to manage everything  before drop off at school and kindergarten. But tomorrow it’s just my day, It’s my day twice a year.tomorrow it’s my birthday, trying to tell myself that I turn 25 tomorrow, since my incipient 40-year crisis already started even though it is two years left, I’m terrified of becoming an ”tant” You know some one that has opinions about everything, especially young people…, not aging per se. The second day is Mother’s Day. I wish I had more days. Tomorrow should, however, I sleep in, knock on wood, it is unlikely to succeed to even sleep through 7. But breakfast in bed will come I hope and maybe a gift or 2. I hope hope hope I get this light tent, then there will be great pictures of my nails.
 
If you want one you can find it here at Kjell & CoTonight I hope to have time to go to the gym and paint on my nails but it all depends when my husband comes home tonight

