Etiketter

, , , ,

Då var det dags för holofredag igen, fast slö som jag är är blev det holosöndag istället. Idag kör jag en layering av Chunky Holo Black från KleanColor över Golden Green från Models Own. Chunky Holo Black är inte namnet till trots egentligen ett hololack. I en svart jellybas finns massor av stort hexagonalt glitter, detta glittret är mer duokromt/prismatiskt, det byter färg beroende på hur ljuset faller det är i guldigt orange och grönt, i flaskan ser det ut som det ska finnas blått också men det får jag inte igång på naglarna, kan ju i och för sig bero på att jag har ett grönt bottenlack…

Gillar det gör jag i alla fall och mina naglar glittrar som mörka smaragder. Sen lär det ju inte få sitta särskilt länge vill ju byta lack ofta, måste ju ha något att blogga om :)

Well its friday and its time for a holographic mani. A swedish blogger started this sometimes last year and I’m not soon to follow such a great idea. Today it’s a combination of Golden Green from Models Own and Chunky Holo Black from Kleancolor. Holo black is not a true holo though, no rainbow exist. What it is is instead a black jelly base with loads of hexagonal glitters, quit big. These glitters changes color depending on how the lights are falling on the nails. Gorgeus no mather what, and will fit on holofriday just because of its name.

Bilderna blev urusla, hoppas så på att jag får ljusboxen jag önskat mig i present, 3 dagar kvar sen vet jag :)

