Etiketter

Bytte min holomani till nya Alias från Color Club. Frågade min söta dotter vad jag skulle ha för färg, hon sa lila (en Cassandra-favorit ) och det fick det bli
Alias är ett enormt vackert lila lack med glass flecks ett djup och skimmer som är underbart. När det väl sitter där det ska dock. Nr 1 nästa gång ska jag ha ett svart eller märkliga baslack för jag vill inte behöva lacka 4-5 lager med det vackra som jag vill ska vara länge, efter 3 lager är det fortfarande inte vln och lite flammigt om jag håller upp handen mot ljuset.

Det är ett lack som kräver tålamod och många lager…. Men ack så vackert får nog sitta ett par dagar, funderar just nu på vad jag ska göra för födelsedagsmani, Holo, nailart eller kanske bara vackert rosa?

This is color club Alias, a beautiful dark purple polish with glass flecks. When it is done it is a favorit, but hard work to get there, not vln even after 3 layers, next time I will use a dark basecoat to save this nice polish

20120115-224900.jpg

20120115-224914.jpg

20120115-225054.jpg

