Etiketter

Isadora Spellbound Black är ett svart lack med ett turkost skimmer i. Det turkosa skimret ger lacket ett vackert djup. Täcker nog ganska bra på ett lager men jag hade ett annat lack under så jag lade två bara för säkerhet skull. Formulan är jättetrevlig och lacket torkar relativt snabbt, penseln är heller ej att klaga på.

 

Det såg hyfsat städat ut när jag fotade men nu när jag tittar på bilderna så kunde jag anstängt mig lite mer, man kan svagt ana det turkosa.

 

Här kan man ana djupet och det turkosa skimret i lacket

Oh, jag hoppas så på att jag får ljusboxen jag önskat mig i födelsedagspresent, förutsättningarna för bra bilder ökar men nästan allt beror ju på fotografen. Många bilder tar jag just nu med mobilen och den lämnar ju en del att önska. Har en fin kamera men den är tung att fota med utan stativ eller bägge händerna. Låt oss hoppas att 2012 blir ett år med bra nagelbilder :)

