Etiketter

Så två träningspass avklarade på två dagar och ikväll sker det tredje. Kämpar med sockersuget tur att det är långt till läskmaskinen på jobbet. Jag följer ju fitnessfighten och då ska man förrutom att äta bättre träna efter ett speciellt program en timma om dagen. Det ger väldigt bra resultat, när månaden är över går man över till mer normala träningsintervall med någon vilodag här och där. Jag har valt att hårdträna den första månaden för att bryta vanan med att ligga på sofflocket. Och vem vet, jag kanske har en chans på att vinna fitnessfighten :)

Kika in på worldofshape om du är nyfiken. Jag strävar inte främst efter att gå ner i vikt utan vill må bättre och bli fastare i hullet, och med en stark och frisk kropp så är ju möjligheterna stora att jag ska lyckas med det.

