Etiketter

, , , , , ,

Kunde ju inte låta bli att inviga det första Hololacket från KleanColors igår. Och idag kunde jag inte mostå frestelsen heller, men jag lackade inte mina egna naglar utan lösnaglar på tandsticka. Jag kan dock inte fota så att effekten syns bra, ska testa mera men…

Vad är det för lack som visas upp då från vänster……

Nr 1 som underlack Isadora nr 19 Coral och över detta KleanColor nr 228 Chunky Holo Candy. 

Nr 2 är KleanColor nr 158 Metallic Pink, ingen holoeffekt på detta, utan det är ett foillack.

Nr 3 är KleanColor nr 158 Metallic Pink i botten och över detta KleanColor nr 230 Chunky Holo Fuchsia (sällan jag gillar den, den är ju rosa)

Nr 4 är inte ett av de nyinköpta lacken utan ett löjligt billigt NoName lack som jag köpt på Rusta… Jämfört med Milani lacket så är det inte så stor skillnad…. Lade först på E.L.F PEarl Pink och sedan ett par eller tre lager Rosa från Rusta NoName.

Nr 5 I botten E.L.F Pearl Pink och över detta mitt nya Milani lack 3D Holografic nr 513 Digital.

Nr 6 är den kombinationen jag har på mig just nu, ett lila skimmrlack från Depend i botten nr 163 och över detta KleanColor Chunky Holo Purple.

Nr 7, i botten NailPolish by HM purple och över det KleanColor nr 235 Chunky Holo Bluebell.

Nu till nummer 8 som är en favorit, NailPolish by HM purple i botten och över detta KleanColor nr 94 Holo Chrome, sonen gillade denna skarpt också.

NR 9 NailPolish by HM Petrol som underlack och KleanColor nr 233 Chunky Holo Teal

……..Mer

Sist men inte minst Nr 10 ytterligare en favorit, ett svart lack underst, Depend nr 39 och över det häftiga KleanColor nr 236 Chunky Holo Black.

En separat bild på favoriten, värsta partypolishen, blir helt klart denna till nyåret

Jag kommer att lägga bilder på alla lacket i sinom tid.

