Etiketter

, , , , ,

Idag när jag kom hem från jobbet låg ett efterlängtat paket i brevlådan, jag beställde för 2-3 veckor sedan nagellack från en amerikansk site som heter Beautyjoint Det tog lite tid, men det kom fram, med rätt saker i och allt var helt.

Jag har inte hittat några hololack i Karlskrona så då får man vända sig åt webshoppar. Det blev 7 hololack, 94 Holo Chrome, 228 Chunky Holo Candy, 230 Chunky Holo Fuchsia, 233 Chunky Holo Teal, 234 Chunky Holo Purple, 235 Chunky Holo Bluebell, 236 Chunky Holo Black, ,ett metalliclack 158 Metallic Pink, och 2 nailartlack, nr 60 Hopeless Romantic och nr 33 My Fuschia Wedding från Kleancolor. Ett rosa 3D hololack från Milani 513 Digital, och ett guldglittrigt nailart från LA Colors.

Min julklapp till mig själv kom i tid, och är redan invigd. Kommer strax ett nytt inlägg:)

