Etiketter

, ,

Så, nu har det hänt, jag har köpt mina första Hololack, har blivit så såld på andra bloggares bilder så nu var det tvunget, paketet från BeautyJoint kom idag och jag har målat om naglarna. Inviger gör KleanColor nr 234 Chunky Holo Purple.

Det är ett lilarosa holo lack, i flaska ser man tydligt skimret at färger, dock så lyckas jag inte plåta det så bra. Jag är ju helt ny på Hololack och rätta mig om jag har fe, jag har förstått att det bästa är att lägga ett ”underklädeslack” först och sedan Hololacket, så jag testade med det. Lade 2 lager med Depend nr 163 ett lila skimmerlack, jag gillar färgen skarpt, måste nog få tag på ett par flaskor till av det.

Efter 2 lager av detta för att kunna göra ovan swatch samtidigt så var det dags för hololacket, detta lade jag också två lager av och det skimrar fint, men var svårt att fånga på bild.

Jag får hoppas på att bilder i dagsljus ger lite bättre sken av verkligheten.

