Etiketter

, ,

Fick till slut det jag köpt av en tjej på tradera. I paketet fanns dels two-way pen i 10 olika färger. I two-waypens finns både en nagellackspenna och nailart pensel. Ska bli kul att testa. Dels fanns ny akryl, både pulver och vätska. Eftersom jag verkligen behövde göra om mina naglar kom det välbehövligt. Hade tidigare hittat roliga Deep smile tippar även det på tradera, som jag bestämde mig för att testa. Blev för en gång skull riktigt nöjd. Övning ger färdighet, måste skaffa bättre filar dock, funderar på en elektrisk får se hur det blir med det.
Ni får ha överseende med trista nagelband idag är det snyggare. Jag använde nagelbandsolja flera gånger om dagen för att underhålla nagelbanden, men efter att ha varit på och slipat ner akrylen så blir det ltt lite onödigt sitage på huden. Den olja jag använder är E.L.F Nourishing Cuticle Pen med Avokado och mandelolja. Jättesmidig då den är en penna och det inte blir en massa kladd. 

 16 kr på E.L.F’s hemsida

 Det är ett par vattendroppar som ligger på tumnageln, hade visst inte torkat händerna odentligt.

image

